LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

måndag 7 maj 2012

Mål: Ca -14kg

Har hänt lite grejer som gör att jag inte kan hålla samma kost som jag gjorde förr, men nu ska kolhydraterna bort, i så stor utsträckning som möjligt, och det ska förhoppningsvis bli fler grönsaker i maten, gärna lite vegetariskt.

Har märkt att jag faktiskt mår fysiskt och psykiskt dåligt av kolhydrater. Kan man bli allergisk? Misstänker iofs celliaki (glutenintolerans), men gluten finns ju i många kolhydratsrika produkter, så det kan ju förklara varför jag mår dåligt.

Målet nu är att gå ner till 75kg! Det Ska gå! Jag har ju fixat att komma ner till 79kg från 110kg, så jag ska nog fixa det här. Har nog gått upp ca 10kg sedan dess, eller knappt iaf, så det blir isf ca 14kg som ska bort.

Ska kolla mer exakt var vikten ligger nu, men ska först genomgå en operation på torsdag, så jag väntar tills det är gjort och ev. biverkningar lagt sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar